Articles
ADHD and Emotion Regulation during Foreign Language Classes: A Causal Modelling Approach
Agnieszka BŁASZCZAK, 3–17 [PDF]
https://doi.org/10.32612/uw.25449354.2024.3.pp.3-17
Terminological Borrowings in Polish Technolects – What Types of Term are Borrowed and Why?
Mariusz GÓRNICZ, 18–29 [PDF]
https://doi.org/10.32612/uw.25449354.2024.3.pp.18-29
Tłumaczenie kooperatywne – kompetencje 4K i koncepcja projektowania procesu uczenia się w XXI w. (21stCLD) w dydaktyce tłumaczenia
Magdalena MAZIARZ, 30–47 [PDF]
https://doi.org/10.32612/uw.25449354.2024.3.pp.30-47
Czy istnieje fonetyka stosowana?
Artur TWOREK, 48–59 [PDF]
https://doi.org/10.32612/uw.25449354.2024.3.pp.48-59
Ogłoszenia/reklamy dawniej i dziś z perspektywy treściowo-strukturalnej – spostrzeżenia do kilku wybranych aspektów
Zenon WEIGT, 60–74 [PDF]
https://doi.org/10.32612/uw.25449354.2024.3.pp.60-74